AION LX PLUS

  • img1

    Барқӣ

  • img2

    180 км/c

  • img3

    144.4 кВт/c

  • img4

    2022

  • img5

    Автоматӣ

  • img6

    Кроссовер

Тавсиф

 

Дар соли 2019 ширкати мошинсози чинии GAC кроссовери варзишии барқӣ LX-ро ба роҳ монд, ки пас аз седан S седан ҳамчун модели дуюми зербренд Aion муаррифӣ шуд. Ёдовар мешавем, ки Aion LX на танҳо барои фурӯш дар бозори дохилӣ сохта шудааст, балки қариб фавран дастраси истеъмолкунандагони хорича гардид. Ширкат инчунин эълон кард, ки мошинеро эҷод кунад, ки масофаи 1000 км ё бештар аз он дорад (тибқи протоколи NEDC). Ин сифатро версияи нави Plus, ки соли 2022 ба фурӯш мебарояд, дорад. Дар версияи нав кроссовер дар се версия пешниҳод карда мешавад: ба ғайр аз версияи олӣ бо диапазони дар боло зикршуда, вариантҳои автономии 650 ва 600 км мавҷуданд.

 

Аз берун, Aion LX Plus аз модели қаблӣ бо тарҳи қисми пеши худ фарқ мекунад, ки онро ба седанҳои навшудаи Aion S Plus монанд мекунад: мавҷуд набудани замимаи ороишӣ дар байни чароғҳои пеш, тарҳи хашмгинтари поёни мошин. бампер бо тез-тез "тағйирёбанда" -и тор, ки ба ду қисм тақсим шудааст ва бо ороиши "фангҳо". Агар мо дар бораи конфигуратсияи кроссовер сухан ронем, пас дар версияи асосӣ он чархҳои 19-дюймаи, бастаи пурқуввати барқро мегирад (ба ғайр аз вазифаҳои деринаи идоракунии оинаҳои беруна ва айнакҳои дарҳо, стандарти магистралии барқ, курсиҳои пеш тафсон ва вентилятсия, хотираи мавқеи). "Пойгоҳ" инчунин дорои пуркунии бесим, назорати иқлим барои ду минтақаи алоҳида, системаи медиа бо пайвасти 4G ва 10 баландгӯяк, монитори марказии 15,6 дюймӣ ва рақамии "тартиб" мебошад. Дар конфигуратсияи гаронтар, Aion LX Plus курсии усмонӣ, дастгирии 5G, системаи Face ID ва дигар таҷҳизотро пешниҳод мекунад.

 

Варианти олии Aion LX Plus, ки Ҳазорҳо мил ном дорад, бо батареяи 144,4 кВт/соат ва масофаи 1008 км меояд. Ҳамзамон гуфта мешавад, ки батареяе, ки барои ин версия пешниҳод шудааст, тақрибан як нишондиҳандаи вазн ва андозаро бо LX муқаррарӣ дорад. Хусусияти асосии он технологияи нави патентонидашуда мебошад, ки катодҳои исфанҷи кремнийро дар бар мегирад, ки зичии баландтари энергия медиҳад ва имкон медиҳад, ки андозаи батарея 20% ва вазни умумии он 14% кам карда шавад. Ин модел чархи пеш аст. Бо муҳаррики электрикии иқтидори 180 кВт (245 асп) ва иқтидори моменти 350 Нм он метавонад то 170 км/соат ва 0-100 дар 7,9 сония суръат гирад. Варианти ҷавонтарини Aion LX Plus 80 Zhizun Edition бо ҳамон муҳаррик муҷаҳҳаз шудааст, аммо он батареяи литий-ионии навъи анъанавиро бо иқтидори 93 кВт / соат истифода мебарад (ба мисли LX қаблӣ), барои ин тағирот он масофаи 650 километр. Варианти гардонандаи тамоми чархи 80D дорои ду муҳаррики барқӣ бо иқтидори умумии 360 кВт (490 асп) мебошад. Ин версия то "садҳо" дар 3,9 сония суръат мегирад ва суръати максималӣ 180 км/соатро ташкил медиҳад. Масофа - 600 км. Дар робита ба қобилияти пуркунии барқ, хабар дода шуд, ки GAC барои мошинҳои навтарини худ бо истгоҳҳои то 480 кВт дастгирӣ хоҳад кард, ки бо онҳо вақти пуркунии 0-80% то ҳашт дақиқа ва камтар аз панҷ дақиқа аз кор хоҳад буд. 30 то 80%.


Кроссовери GAC Aion LX дар ҳамон платформаи модулии GEP (GAC Electric Platform) ба мисли седан Aion S сохта шудааст, аммо дар ин ҷо он дароз карда шудааст - пойгоҳи чарх то 2920 мм (барои седан 2750 мм) зиёд шудааст. Инчунин ҷолиби диққат аст, ки кроссовер дорои таваққуфгоҳи бисёрҳалқаи пушти мебошад, ки дар аввал имкон дод, ки моделҳои чархи чархдор истеҳсол карда шаванд. Мошини барқӣ бо фазои бузурги дохилии худ ҷолиб аст, дар ҳоле ки андозаҳои он чандон калон нестанд: дарозии бадан 4786 мм, бараш 1935 мм ва баландӣ 1685 мм.

 

Аз нуқтаи назари бехатарӣ, GAC Aion LX Plus 2022 системаҳои пешрафтатаринро мегирад. Таҷҳизоти стандартӣ дорои тормозҳои зидди қулф (ABS) бо тақсимоти қувваи тормоз (EBD), системаҳои назорати кашиш ва устуворкунӣ, тормози автоматии таваққуфгоҳ ва ёвари оғози кӯҳҳо мебошанд. Дар периметри кабина шаш болишти бехатарӣ (пеш, паҳлӯ, пардаҳо) мавҷуд аст. Системаҳои фаъоли кӯмак ба ронанда мониторинги хастагӣ ва нуқтаи нобино, шинохти аломатҳои ҳаракат, назорати круизҳои мутобиқшавӣ ва системаи боздории изтирории бархӯрдро дар бар мегиранд.

Имкониятҳои Иловагӣ

Air Bag

ABS

Климати назорат

Хунуккунандаи батарея

Круиз назорат

Бастаи барқӣ

Ойна бо ҳаракатоваранда

Сенсорҳои таваққуфгоҳ

Камераи дидани ақиб

Гармкунии нишастҷой

Чин

Қув. мегирад

230 дақиқа

Захираи барқ

1008 километр

Телефонро дидан

WhatsApp

Ҳисобкунаки қарзӣ

logo

Green auto таъминкунандаи пешбари мошинҳои барқӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон мебошад. Хуш омадед ба салони мо!

Facebook
Instagram
WhatsApp

Тарҳрезӣ: Nazarov Production

Аз ҷониби Boimjon таҳия карда шудааст - 2022